پادرا

سرزمین با شُکوه

پادرا

سرزمین با شُکوه

10 نکته در مورد طراحی یک پکیج خوب

هر گاه وارد فروشگاه های خواربار فروشی، سوپر مارکت ها و مراکز خرید و هر جایی که می توانیم اقلام خود را از آنجا خرید کنیم می شویم، اقلام و محصولاتی را مشاهده می کنیم که درون جعبه، پاکت و یا بسته هایی با اندازه ها، اشکال و رنگ های مختلف قرار دارند. شما به سادگی می توانید با یک نگاه گذرا مواد غذایی مورد علاقه خود را از طریق نوع بسته بندی محصول پیدا کنید. پکیج یا بسته بندی در ویکی پدیا این گونه تعریف شده است: " علم، هنر و فناوری

محصور کردن و یا حفاظت محصولات به منظور توزیع، ذخیره سازی، فروش و استفاده. بسته بندی همچنین به فرایند طراحی، ارزیابی و تولید پکیج نیز باز می گردد. بسته بندی را می توان به عنوان یک سیستم هماهنگ از آماده سازی کالاها برای حمل نقل، انبار سازی، تدارکات، فروش و استفاده نیز توصیف کرد.
ادامه مطلب ...

پیام هفته هفتم


خدایا! به تو پناه می‏بریم از چشم‏هایی که دوباره گمت کنند

و از دست‏هایی که رهایت سازند.

تو را به هر آنچه خوب است،

برای روز مبادایمان بمان که بی‏ تو پوچ خواهیم بود.

خدایا! خوی رمضانی‏مان را از ما مگیر


عید فطر مبارک

معرفی هنرمندان برجسته ایرانی پدرام حربی

           معرفی پدرام حربی یکی از هنرمندان خلاق عرصه ی گرافیک معاصر ایران


وی متولد شهر تهران در سال 1356 است.
فراغت از تحصیل در رشته گرافیک از دانشگاه جهاد دانشگاهی در سال  1377
حضور در دوسالانه­ های گرافیک داخلی
حضور در نمایشگاه ­های جمعی بین ­المللی

ادامه مطلب ...

5 چیز مضر که یک لوگو هیچوقت نباید داشته باشد - هشدار!

ترکیب عناصر به طور صحیح یک امر حیاتی در طراحی یک لوگو تاثیر گذار است. امروزه، هدف اولیه در طراحی یک لوگو به نظر آمدن و جذب مخاطبان است. با بالا رفتن تعداد شرکت های طراحی لوگو این کار حالت فرمولی شده تا تعداد لوگو بیشتری طراحی کنند، ایجاد یک لوگو به یاد ماندنی برای کمپانی تان کار بسیار سختی شده است. تئوری طراحی لوگو در این روزها ...سادگی جذب کرده و پیچیدگی دفع می کند. به این دلیل است که عناصر بیش از حد طراحی یک لوگو را خراب می کند. ما تعداد بسیاری از این مثال ها را داریم که این نکته را مشخص می کنند. باید این حقیقت را به یاد داشته باشیم که نباید یک لوگو تمام جنبه های آن تجارت را در خود داشته باشد. بسیاری از ما از عناصر ایجاد یک طراحی لوگو موفق اطلاع داریم اما به ندرت از چیزهایی که نباید هیچگاه به لوگو اضافه کنیم آگاهی داریم. تاکنون 5 چیز مشخص شده اند که نباید هیچگاه به یک طراحی لوگو اضافه شوند.

ادامه مطلب ...

پیام هفته ششم

خداوندا دستهایم خالی است ودلم غرق در آرزوها

یا به قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان یا دلم را ازآرزوهای دست نیافتنی خالی کن


کوروش کبیر

23 نکته برای طراحی یک کارت ویزیت خوب

هر کس باید این نکته را در به خاطر بسپارد که طراح یک کارت ویزیت خوب یعنی به تصویر کشیدن حس کار و نوع تجارت مشتری. یک کارت ویزیت خوب باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند بلافاصله توجه بیننده را به خود جلب کند و او را ترغیب به خرید محصول نماید. یک کارت ویزیت خوب نباید به عنوان آیتمی برای معرفی در نظر گرفته شود که برای برقراری ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. کارت ویزیت یکی از روش های تبلیغ و به نوعی ایستگاه اطلاعاتی در مورد شما و کاری که انجام می دهید می باشد. اگر کارت ویزیت نتوانست به مقاصد و اهداف شما در زمینه بالا بردن میزان فروش محصول و معرفی و شناساندن شما جامه عمل بپوشاند، این ثابت می کند که کارت ویزیت شما در سطح مناسبی برای تاثیر گذاری نبوده است.

ادامه مطلب ...

ژست هایی برای شروع عکاسی از کودکان

ژسـت هایی بـرای شـروع عکاسـی از کـودکان



ادامه مطلب ...