پادرا

سرزمین با شُکوه

پادرا

سرزمین با شُکوه

پیام هفته یازدهم


کویر تجلی حضور دریاهاست

درین سراب بی پایان

من نیز تشنه ام

تشنگی که با بارانی تمام نشدنی نیز تشنه است...!!!

تشنه حضور تو ...!!!


هدایت سلطانی

غزل

دیوانگی 

 

بگـو غــزل کـه غـــــزل عاشقـانــه نیست 

اینجــا کسی دلــش بدون بهانــه نیست 

من گم شــدم به پشــت هزاران سکوت 

فریــاد خستـــه ام ز درد زمـــانه نیســت 

دیــوانـگــی برای تــو معنــا نمــی دهـــد 

این قصه ایست که دگر عاشقانه نیست 

طاقت نمی برد دلم که بدون تو سر کنم 

دیگر کسی بدون تو در قلب خانه نیست

بوی باران

بوی باران می آید 

هنوز امیدی هست... 

گل شعمدانی خانه ی من زنده است ، نفس می کشد! ، غنچه می دهد! 

میان آواز نور و باد عاشقانه می رقصد.. و من اما سالها پیش در غمت مُردم 

در تب تنهایی ام آتش گرفتم! سوختم..و چه زود پژمُردم! 

 

هدایت سلطانی

سرزمین رویایی ام ، شهر باران

تازه چشمهایم به تماشای باران از دریچه چشم های معصومت

 عادت کرده بودند که باد ناملایم وزیدن گرفت و باران را با خود برد!

تازه نفس هایم با نفس های آرام شبانه ات انس گرفته بودند که

صبح ـ بیگاه از راه رسید

تازه صدای مهربانت را ترانه رویش گلهای روحم کرده بودم که

 سوت این قطار، کفش هایم را رو به سمت کویرِ بی ترانه جفت کرد

هنوز می خواستم با دست هایت پلی بسازم ازسکوت

 به ترانه وتغزل، از خواب های بی پرنده به رویای چکاوک وباران

هنوز میخواستم از تکه های قلبم برایت ریسه ای بکشم

 از این طرف اتاقت به آنسوی نامعلوم زندگی

با تو می خواستم چقدر هنوز و چقدر آرزوی نکرده را دنبال بادبادکی ببندم تا با تو به پشت بام خواب هایت برویم و به اجابت آسمان بسپاریم

حالا فقط مجال همین را دارم که بگویم در آن بی مجالی ها یادم رفت یک « عبارت غریب » را کجای اتاقت قایم کرده ام! اما اگر روزی هنگام ورق زدن، یکی از کتاب های کوچکت به تو گفت « دوستت دارم » بدان که آن عبارت غریب گمشده را یافته ای...!


ایمان محمدآبادی

پیام هفته دهم


آنچه دلخواه همه است جز تن درستی نیست ،

که اگر کسی روزی از آن محروم شد آرزویی جز بدست آوردنش ندارد .


بزرگمهر

مهمترین ویژگی‌های یک دوربین خوب

1 مهمترین چیز و اولین آن اندازه و حجم دوربینی است که قصد خرید دارید. وزن دوربین نباید به گونه ای باشد که راحتی شما را زایل کند چرا که در این صورت بعد از مدتی کوتاه دیگر حوصله برداشتن دوربین را همراه خود ندارید.

ادامه مطلب ...

پیام هفته هشتم



شرافت مرد هم چون بکارت یک دختر است


اگر یکبار لکه دار شد دیگر جبران پذیر نیست


دکتر شریعتی